Academic email ဆိုသည္မွာ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ ေရးသားျခင္းျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ မသက္ဆိုင္ပါ။ မိမိေရးလိုေသာ တစ္ဦးတစ္ေယက္ကို တိုက္႐ိုက္ ဦးတည္ကာ ေရးသားႏိုင္ၿပီး ၎ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ လုပ္ငန္း၏ ရာထူး/ေနရာမ်ားကို ထည့္သြင္း ေရးသားရန္ မလိုအပ္သည္ကို သတိျပဳရပါမည္။ သို႔ရာတြင္ မိမိေရးသားမည့္သူ၏ အသက္အရြယ္၊ အဆင့္အတန္းမ်ား အေပၚတြင္ မူတည္ကာ စကားလံုး အသံုးအႏႈန္းမ်ားကို ေရြးခ်ယ္သံုးႏႈန္း ရပါမည္။ ယခုေဆာင္းပါးတြင္ ေက်ာင္းသားတစ္ဦးမွ မတူညီေသာ ဌာနတစ္ခုမွ ပုုဂၢိဳလ္ တစ္ဦးထံသို႔ ေရးသားေသာ ပံုစံကို နမူနာအျဖစ္ ေဖာ္ျပသြားပါမည္။
Subject : Request for statistical help
Dear Dr Barr
I am a first year PhD student in the department of linguistics and my research topic is a quantitative study of verb forms in academic writing.
As I need to use advanced statistical tools for processing the data, my supervisor, Dr John Pugh, suggested I contact you to ask for advice.
Would it be possible for me to come and see you to discuss what I need? I attach a copy of my draft research proposal to give you an idea of the scope of my study.
I would be very grateful indeed for your help.
Best wishes
David Samuels
            ေရးသားေသာ email၏ အေၾကာင္းအရာကို Subject တြင္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း နားလည္ လြယ္ေစရန္ ေရးသားပါ။ စတင္ ႏႈတ္ဆက္သည့္ အဖြင့္တြင္ Dear + family name/ Mr, Mrs ပံုစံျဖင့္ စတင္ပါ၊ သူစိမ္းထံသို႔ ေရးသားပါက မိမိေရးသားသူကို မိမိအေၾကာင္း (မည္သည့္တကၠသိုလ္တြင္ မည္သည့္ အထူးျပဳဘာသာရပ္၊ မည္သည့္အတန္းတြင္ တက္ေရာက္ေနသည္) စသည္ျဖင့္ အနည္းငယ္ ကို မိတ္ဆက္ေပးရန္ လိုုုအပ္ပါသည္။ အေၾကာင္းအရာကို စတင္ေရးသားရာတြင္ မည့္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ ေရးသားသည္ကုိ ေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ဆက္စပ္ေအာင္ ေဖာ္ျပပါ၊ မိမိေရးသားသူကို မည္သည့္ကိစၥ အား ေဆာင္ရြက္ ေပးေစလိုသည္ တိတိက်က် ေပၚလြင္ပါေစ။ ေရးသားစဥ္တြင္ Would it be possible … သို႔မဟုတ္ Could I possibly စသည့္ ယဥ္ေက်းေသာ အသံုးအႏႈန္းမ်ားကို သံုႏႈန္းႏိုင္ၿပီး I kindly request … ကဲ့သို႔ေသာ အလြန္ ႐ုံတြင္းဆန္ေသာ အသံုးမ်ားကို သံုးရန္မလိုအပ္ပါ။ အဆံုုုုုုုုုုးသတ္ရာတြင္ I really appreciate your help စသည္ျဖင့္ ယဥ္ေက်းေသာ အသံုးအႏႈန္းမ်ားကို ေရးသားႏိုင္ၿပီး Thank you for your time ကဲ့သို႔ေသာ ႐ုံးတြင္းဆန္ေသာ အသံုးမ်ား၊ Thank you for your attention စသည့္ စကားေျပာ ဆန္ေသာ အသံုးအႏႈန္းမ်ားကို ေရွာင္ၾကည္ ရပါမည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ Best regards, Regards စာသားမ်ားႏွင့္ မိမိ၏အမည္ အျပည့္အစံုကို ေဖာ္ျပေပးရပါမည္၊ လိုအပ္ပါက မိမိအေၾကာင္းကို အနည္းငယ္ အေသးစိတ္ ေဖာ္ျပေပးရပါမည္။
          လိုအပ္သလို အသံုးျပဳႏိုင္ၾကပါေစ …
ေအာင္ကိုဦး (UMK)
Be the Best !

0 comments:

Post a Comment

ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဝဖန္ အႀကံျပဳ ေဆြးေႏြး ေတာင္းဆိုခ်က္မ်ားအားလံုးကို ေလးစားစြာ ႀကိဳဆိုပါသည္ .....

 
Top